Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Skor skor skor!

Publicerad 2006-09-12 15:29:44 i Skriverier,

Åh jag svävar på små fluffiga moln just nu! Bestämde mig för att ta en sväng till Skopunkten (tänk vad ett körkort plötsligt ger en oanade möjligheter!) för att titta på skor. Brukar ha svårt att hitta skor där, men det är ju svårt att blunda för deras konstanta "ta 3 betala för 2" kampanj... Hittade snabbt ett par underbara pumps som jag bestämde skulle vara ett av de tre paren. Sen höll jag på att dividera länge och väl över vilka de andra två paren skulle bli. Ändrade mig minst 4 gånger innan jag var nöjd.

Till slut blev det de fina pumpsen som jag hittade först av allt:
97180-20


Dessa höga brouge stövlar:
97180-21
(Därtill lärde jag mig ett nytt ord - brouge. Brouge är en sko vars skinn är smyckat med hålmönster...
Ordet betyder sko på gaeliska. Se där!)



Samt ett par underbara MC boots:
MC boots

Åh, nu har jag gjort det igen - skrivit om något som jag svor på att jag aldrig skulle skriva om... Det är lätt att falla för frestelsen.

Wohoo, nu ska jag på 3-års kalas - hurra hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela