Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Kinamat och budgivning...

Publicerad 2006-09-21 19:47:30 i Skriverier,

20 år och en dag gammal idag. Känns riktigt bra.
Snart har jag överlevt även denna vecka på dagis dessutom. Kan ju inte säga att jag njuter av att åka till jobbet varje dag, men what the heck, barnen är underbara! Så himla snälla och goa så man bara vill ta hem dem hela högen (well, åtminståne för någon timme eller så...)
Ett stort plus denna vecka har varit vädret - så skönt att vara utomhus! Underbart härligt sommar/höst väder, så vackert som bara det kan vara.

Yeay, jag vann en budgivning på Tradera om ett par ursöta skor! 61 spänn och det var taget. Kände mig astaskig när jag lade mitt bud i sista sekunden, men jag hade gluttat på de skorna i flera dagar och eftersom jag fortfarande är upprörd över min miss med CD singeln var jag brutal och hänsynslös i min framfart... Förhoppningsvis har jag skorna hos mig snart.

AIK igår. Fan vad bra. Jag smet ifrån mitt eget födelsedagskalas för att kolla på matchen hemma hos min bror... Tjerna var grym.

Nu blir det Kinamat till middag. Trött. Skönt med fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela