Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Svårt att somna

Publicerad 2006-11-27 16:42:26 i Skriverier,

Sov på golvet halva natten...
Kunde inte somna (igen) och tänkte att något måste göras. Så jag lade mig helt enkelt på golvet. En annan sovplats än sängen kanske skulle hjälpa. Ont i ryggen. Men jag somnade tillslut iallafall. Vaknade sen med ett ryck vid 05 av vad jag trodde var gitarren som spelade av sigsjälv... What the? Då kände jag hur otroligt hårt det är att ligga på golvet och masade mig upp i sängen igen. Blängde på gitarren som stod på sin plats i hörnet. Den var tyst. Sen somnade jag om. När jag sedan gick upp på morgonen kändes min rygg inte helt hundra. Inte undra på det.

Idag har jag slagit in 15 paket till min brorsons adventskalender. Jag minns när jag själv fick öppna ett paket varje morgon från den 1 december fram till julafton. Det var tider det. Inga sömnproblem då inte.

Förhoppningsvis blir det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela