Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Seeeegt!

Publicerad 2006-11-09 13:47:00 i Musik,

Fick just bekräftat att Christians nya album inte kommer spelas in förrän förhoppningsvis maj/juni nästa år. What!? Jag som trodde att saker skulle hända redan i år?? Åh, snacka om segt... 
Det känns ju lite träligt att behöva vänta i över ett halvår på att nästa ska spelas in. Fast det är klart, han behöver väl också semester. Har typ turnerat 4 år i sträck.
Jag har lite planer på att åka till Nyköping och se honom spela där om en månad, eftersom ingen Stockholmspelning är inplanerad. Om man nu måste vänta ett år till på nästa skiva måste man ju ta vara på varje chans att se honom live, eftersom han då spelar nytt material. Jag har mina guldkorn på DVD som jag spelade in med honom i maj i år där han sjunger tre helt nya låtar som han sade alla kommer vara med på kommande skivan... Jag får hålla till godo med den så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela