Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Julklappsshoping

Publicerad 2006-12-22 16:41:15 i Skriverier,

Nu har även mamma åkt på spysjukan. Härligt gäng vi är här hemma.
Jag mår i allafall bättre nu. Hostar fortfarande like a mad person. Håller på att få upp allt slem som suttit cementerat i ett par veckor. Bra, men gross.

Idag pallrade jag mig ut för att köpa lite julklappar, skönt att få det avklarat. Min feber som ligger och lurar i kroppen konstant gjorde sig påmind, men det är bara att härda ut i julruschen. Har man legat hemma och varit sjuk i ett par dagar är det bara att vässa armbågarna...

Tog även en sväng förbi Skopunkten och inhandlade 3 par skor till migsjälv. Hade ett presentkort på 500 kr, så inte ett öre fattigare blev jag! Sånt gillar vi.

Matdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela