Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Första dagen på jobbet (igen)

Publicerad 2006-12-04 17:17:01 i Skriverier,

Idag mår jag... bättre. Bättre än igår, inte alls lika hängig. Kände mig förvånandsvärt pigg imorse när klockan ringde och jag kände att jag skulle orka med att jobba idag. Skönt! Vill inte gå miste om viktig inkomst såhär strax innan jul! Har hostat och haft mig hela dagen, men det gick ändå helt okej. Barnen är underbara.

Man blir ju inte direkt själaglad av detta väder vi har heller. Regn, regn, regn... Becksvart ute när jag tog bussen hem strax efter 16. Gladare blev jag dock när jag kom hem - där låg äntligen mitt paket och väntade på mig!! Hurra hurra, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela